Jerzy Rębek nie opuszcza Solidarnej Polski - ja jestem człowiekiem poważnym i nie mam zamiaru z siebie robić człowieka o wątpliwej uczciwości.

Jerzy Rębek - poseł Solidarnej Polski.
Jak podaje portal internetowy onet.pl, dziennikarze wprost.pl dowiedzieli się nieoficjalnie, że poseł Jerzy Rębek zamierza opuścić klub Solidarna Polska i powrócić do PiS. W artykule, pt. "Jerzy Rębek opuści Solidarną Polskę i wróci do PiS?" czytamy o możliwości zmiany klubu przez radzyńskiego posła. - Właśnie jestem w sejmie i wspólnie z kolegami śmiejemy się z tej informacji. Nie wiem skąd dziennikarzom biorą się takie pomysły. Oczywiście dementuję tą informację, ja jestem człowiekiem poważnym i nie mam zamiaru z siebie robić człowieka o wątpliwej uczciwości. Podkreślam, absolutnie jest to nieprawdą, nie wiem skąd taka informacja, nie ma nawet podanych polityków, którzy rzekomo mieliby to mówić. Niech dziennikarze coś ciekawszego wymyślą, a nie zajmują się bzdurami na portalach – wyjaśnił poseł Solidarnej Polski Jerzy Rębek, w trakcie przeprowadzonej z nami przed chwilą rozmowy. Dzisiaj w sejmie odbędzie się konferencja w sprawie projektu ustawy autorstwa Jerzego Rębka, dotycząca zmian w zasadach przeprowadzania głosowania w II turze wyborów na wójta, burmistrza i prezydenta miasta. - Na konferencji zdementuję również także dzisiejsze plotki, które obiegły już cały sejm - zapowiada poseł, odnosząc się do artykułu na onet.pl. Źródło: http://iledzisiaj.pl/index.php/aktualnosci/2782-jerzy-rebek-nie-opuszcza-solidarnej-polski.html
Warszawa, 22.02.2012r.

Oświadczenie.

Ja, Jerzy Rębek, poseł na Sejm RP, członek Klubu Parlamentarnego Solidarna Polska, oświadczam, że podana i rozpowszechniona w mediach informacja o moim rzekomym powrocie do PiS jest nieprawdziwa. 
Nie zamierzam opuszczać szeregów Klubu Parlamentarnego Solidarna Polska, ponieważ wierzę w ten projekt polityczny oraz Zbigniewa Ziobrę. Jestem przekonany, że Solidarna Polska doprowadzi wkrótce do zwycięstwa prawicy i odsunięcia od władzy rządów PO. 
Powodem takich nieprawdziwych „przecieków medialnych” są zapewne informacje o sukcesach Solidarnej Polski, która w trzecim już sondażu (2012.02.22, dziś za: www.wp.pl) przekracza próg wyborczy, a grono jej działaczy przekroczyło już 5 tysięcy członków. 
Z wyrazami szacunku, 
/-/ Jerzy Rębek - poseł na Sejm RP